Vast bureau

Besluitenlijst vast bureau

Het dagelijks bestuur van het OCMW is in handen van het vast bureau. De leden van het college van burgemeester en schepenen vormen het vast bureau.

De vergaderingen van het vast bureau zijn niet openbaar. Je kan ze dus niet bijwonen.

Samenstelling

  • Burgemeester Hans Vandenberg

    Voorzitter vast bureau cd&v PLUS

    Contactgegevens

    GSM
    0497/85 24 16
    E-mail
    hans.vandenberg@bekkevoort.be
    Digitaal visitekaartje
    Digitaal visitekaartje

    Zitdagen

    De zitdagen van de burgemeester en schepenen vinden plaats op afspraak.

    Interne taakverdeling: burgerlijke stand, politie, brandweer, veiligheid, erediensten, feestelijkheden, communicatie en burgerparticipatie.

  • Schepen Johan Everaerts

    Lid vast bureau N-VA

    Contactgegevens

    GSM
    0478/84 01 26 
    E-mail
    johan.everaerts@bekkevoort.be
    Digitaal visitekaartje
    Digitaal visitekaartje

    Zitdagen

    De zitdagen van de burgemeester en schepenen vinden plaats op afspraak.

    Interne taakverdeling: verkeer en mobiliteit, dorpskernvernieuwing, wonen en huísvesting, ruimtelijke ordening, milieu en energie, dierenwelzijn, ontmoetingscentra, sport en ontspanning, communicatie en burgerparticipatie.

  • Schepen Luc Janssens

    Lid vast bureau cd&v PLUS

    Contactgegevens

    GSM
    0479/70 55 13
    E-mail
    luc.janssens@bekkevoort.be
    Digitaal visitekaartje
    Digitaal visitekaartje

    Zitdagen

    De zitdagen van de burgemeester en schepenen vinden plaats op afspraak.

    Interne taakverdeling: personeel, arbeidspreventie op het werk, onderwíjs, kinderopvang, senioren en middenstand.

  • Schepen Sofie Van de Broeck

    Lid vast bureau N-VA

    Contactgegevens

    tel.
    0486/80 34 23
    E-mail
    sofie.vandebroeck@bekkevoort.be
    Digitaal visitekaartje
    Digitaal visitekaartje

    Zitdagen

    De zitdagen van de burgemeester en schepenen vinden plaats op afspraak.

    Interne taakverdeling: voorzitter bijzonder comité voor de sociale dienst, sociale zaken, armoedebestríjding, welzijn (OCMW), jeugd en feestelijkheden.

  • Schepen Wouter Lenaerts

    Lid vast bureau cd&v PLUS

    Contactgegevens

    GSM
    0476/28 43 67 
    E-mail
    wouter.lenaerts@bekkevoort.be
    Digitaal visitekaartje
    Digitaal visitekaartje

    Zitdagen

    De zitdagen van de burgemeester en schepenen vinden plaats op afspraak.

    Interne taakverdeling: financiën, begroting, belastingen, openbare werken, begraafplaatsen, nutsmaatschappijen, waterhuishouding, rioleringen, patrimoníum, cultuur en erfgoed, bíbliotheek, landbouw, ICT en toerisme.

  • Algemeen directeur Hilde Goedhuys

    Vast bureau - algemeen directeur

    Bevoegdheden

    De algemeen directeur staat in voor de algemene leiding van het lokaal bestuur. Zij staat hen bij in de voorbereiding, uitvoering en de evaluatie van het beleid binnen het financieel, organisatorisch, structureel en reglementair kader. 

    De algemeen directeur staat aan het hoofd van het lokaal bestuur en is bevoegd voor het dagelijkse personeelsbeheer.

    De algemeen directeur leidt en coördineert de activiteiten van de organisatie om het lokaal bestuur te ondersteunen bij het realiseren van de vooropgestelde doelstellingen en een adequate dienstverlening aan de bevolking te verzekeren.

    Contactgegevens

    Adres
    Eugeen Coolsstraat 17
    tel.
    013/46 05 60
    E-mail
    hilde.goedhuys@bekkevoort.be
    Digitaal visitekaartje
    Digitaal visitekaartje