Naar content
Gemeente Bekkevoort
    Menu
    • Afspraak maken

      Onze diensten werken enkel op afspraak: maandag (9u-12u), woensdag (13.30u-15.30u) en donderdag (17u-20u).

    • E-loket

      Via onze online balie bij je thuis (24/24 open) bekom je heel wat documenten digitaal en vaak gratis zonder bezoek aan ons gemeentehuis

    • Ons lokaal bestuur

      Bestuur, diensten, publicaties, vacatures, bekendmakingen, voorstelling Bekkevoort

    • Wonen en leven

      Bouwen, mobiliteit, openbare werken, milieu, onderwijs, premies, welzijn en sociale zaken, vrije tijd (bib, jeugd, sport, cultuur, senioren, toerisme)

    Naar top
    scroll naar links scroll naar rechts
    1. Home
    2. Wonen en leven
    3. Burgerzaken
    4. Verhuizen

    Verhuizen

    • Aangifte van adreswijziging
    • Aangifte van een verhuis naar het buitenland
    • Burgerzaken (dienst)
    • Melding van tijdelijke afwezigheid
    • Referentieadres

    E-loket

    • Adreswijziging

    Deel deze pagina

    • Facebook
    • Twitter
    • Online inschrijven
    • Contact
    • Melding
    • Stratenplan
    • Nieuwsbrieven
    • Fotoalbum
    Lokaal bestuur Bekkevoort (algemene contactgegevens)
    Adres
    E. Coolsstraat 17, 3460Bekkevoort
    tel.
    013/46 05 60 (telefonisch bereikbaar op maandag 9u-12u, dinsdag 9u-12u, woensdag 9u-12u + 13.30u-15.30u, donderdag 9u-12u + 17u-20u, vrijdag 9u-12u)
    E-mail
    info@bekkevoort.be
    • Proclaimer
    • Cookies
    • Facebook
    • Twitter
    lcp.nv 2023 ©