Naar content
Gemeente Bekkevoort
    Menu
    • Afspraak maken

      Onze diensten werken enkel op afspraak: maandag (9u-12u), woensdag (13.30u-15.30u) en donderdag (17u-20u).

    • E-loket

      Via onze online balie bij je thuis (24/24 open) bekom je heel wat documenten digitaal en vaak gratis zonder bezoek aan ons gemeentehuis

    • Ons lokaal bestuur

      Bestuur, diensten, publicaties, vacatures, bekendmakingen, voorstelling Bekkevoort

    • Wonen en leven

      Bouwen, mobiliteit, openbare werken, milieu, onderwijs, premies, welzijn en sociale zaken, vrije tijd (bib, jeugd, sport, cultuur, senioren, toerisme)

    Naar top
    scroll naar links scroll naar rechts
    1. Home
    2. Wonen en leven
    3. Burgerzaken
    4. Niet-Belgen

    Niet-Belgen

    Maak een afspraak voor info/wetgeving proceduresMaak een afspraak voor opvolging/opvolging dossiers

    • Arbeidskaart en arbeidsvergunning
    • Attest van verblijfplaats met het oog op een huwelijk
    • Begeleiding van inburgeraars (het Inburgeringstraject)
    • Beroepskaart voor vreemdelingen
    • Buitenlandse huwelijksakte erkennen en overschrijven
    • Burgerzaken (dienst)
    • Elektronische vreemdelingenkaart
    • Identiteitsbewijs voor een niet-Belgisch kind
    • Reisdocument voor staatlozen, vluchtelingen en vreemdelingen
    • Visum en verblijfsdocumenten om in België te verblijven

    Deel deze pagina

    • Facebook
    • Twitter
    • Online inschrijven
    • Contact
    • Melding
    • Stratenplan
    • Nieuwsbrieven
    • Fotoalbum
    Lokaal bestuur Bekkevoort (algemene contactgegevens)
    Adres
    E. Coolsstraat 17, 3460Bekkevoort
    tel.
    013/46 05 60 (telefonisch bereikbaar op maandag 9u-12u, dinsdag 9u-12u, woensdag 9u-12u + 13.30u-15.30u, donderdag 9u-12u + 17u-20u, vrijdag 9u-12u)
    E-mail
    info@bekkevoort.be
    • Proclaimer
    • Cookies
    • Facebook
    • Twitter
    lcp.nv 2023 ©