Betere dienstverlening voor de burger dankzij werken op afspraak

Gepubliceerd op maandag 15 februari 2021 13.30 u.
Maak een afspraak met de gemeentelijke en OCMW-diensten op www.bekkevoort.be/afspraak.

Maak een afspraak

De gemeente Bekkevoort werkte de afgelopen weken verder aan een verbeterde dienstverlening voor haar burgers. Zo werden onder andere het digitaal loket en de website verbeterd. De laatste maanden was er echter door de coronacrisis meer vraag vanuit de burgers om op afspraak langs te komen. Een afspraak maken was tot voor kort enkel mogelijk via telefoon en e-mail. Daar komt vanaf nu verandering in: dit kan nu volledig online!

Maak een afspraak wanneer het jou past

Je kan afspraken maken via een online toepassing op deze website. Dat gaat heel eenvoudig met een aantal basisgegevens die belangrijk zijn om de afspraak te kunnen inboeken. De burger kan op die manier een afspraak maken op het tijdstip dat hem het beste uitkomt. Dit kunnen zowel momenten in de voor- of namiddag als op donderdagavond zijn. Twee uur voor de afspraak ontvangt de burger nog een herinnering via sms.

Wie dat wenst kan indien nodig de afspraak ook telefonisch (013/46 05 60) of aan het onthaalloket maken. 

Voordelen voor de burger

  • Je moet niet wachten aan het loket
  • Je bent altijd als eerste aan de beurt
  • Service op maat van de burger
  • Zowel jij als de medewerker kunnen zich goed voorbereiden op je aanvraag en het gesprek
  • Het zorgt voor de nodige discretie (bij privé-aangelegenheden)

Maak een afspraak